Freeeeeeedag ;*

Yey idag är det fredag !!
Valborg också. Ikväll blir det att åka till stan & käka på resturang och kolla brasa med mamma, pappa och WILMA. As kul ju... Såklart blir det även att sova med henne då. Blir nog massa bilder och sånt som jag tror jag kommer lägga ut ikväll/inatt faktiskt. Eller aa. Det beror på om vi sover i husvagnen (jag vill!) eller inne men jaja. ;D
Sitter iaf nu & äter frukost...
Lite bilder från dagen igår då jag var med Elsa kan ju inte skada:

Vi tog varsin glass... :3 Detta var min, en 88:a (?)


Elsas glass var fin. Sen kollade vi på....


Egentligen vart det lite fail just här. Vi började kolla på den här men dom sjöng hela tiden så vi bytte till Rapunzel. Haha as bra ju. (y)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0