Jag älskar det här vädret ! ♥

Nu sitter jag ute på altanen och solar !
Tycker inte ni också att det här vädret är underbart ? Dum fråga. ^^'
Eller iofs vissa av er kanske bara sååå älskar snö. Fy på dig isåfall ! :'o
Aja det är iaf riktigt varmt så jag sitter i bara linne & hundtröjan.
Asså gud jag älskar det här !
Det ända som fattas nu är en liten söt kompis att njuta tillsammans med.
Har iofs en snorig liten hund här men hon är lite störande. Hon flämtar... Det gör mig okoncentrerad, haha nej Sessan är så söt.
Men som sagt hon är förkyld eller vad man ska säga... Är det farligt för hundar ? Har hört det nånstans... Är lite orolig för henne. :'(
Solbilder:

Våran lilla trädgård.

Love the picture ♥


Hihi !

Ni får fler bilder när jag har spelat fotboll med Sessan eller när jag får ett bättre ljus. (datorskärmen är mörk i solen !)

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: jessica ö

Ser jätteskönt ut! :D <33

2010-04-11 @ 16:42:10
Postat av: wiilma

skriv oftare ! ;)

2010-04-14 @ 14:51:34
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0