Måndag, jag vet: Sent !

Nu är jag tillbaka, did you miss me ? (a) Skoja !
Orkar inte säga förlåt som jag alltid gör, jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag ska skärpa mig. Snälla ni som känner mig: Kom fram & slå till mig på armen och skrik: DU måste blogga ikväll/idag !!! Tack på förhand. ;D
Nu kommer ett försenat inlägg:
Måndagens händelser.
I måndags var jag med dvärgen Sanna (hon vill va kort) på stan efter skolan. Tack busschaffören för att du stannade så att vi kom in till stan. ;)
Vi hade sjukt kul, som alltid.
Oh gud, vi drog till Bosses och åt älskade Himmelsk Pecan & Blåbärsglass. ♥
Träffade även Wilma & Ella, hihi.
Bilder:

Sanna med sin cooliga solglasögon på bussen.





Både jag och Sanna älskar himmelsk pecan. :'D


Wilma gav mig värsta bitchblickarna när jag skulle ta kort på henne. :'(

Nu orkar jag inte mer för tillfället. ;)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0