Rusta xD

Sorry att jag inte skrev igår men har haft lite att göra.
Mamma och jag drog runt i bland massor av inredningsbutiker & vi drog till och med bort till Mjölby. :'o
Vi var iaf på Chili, Nordik, Jysk, Plantagen, Coop, Rusta och outleten i Mjölby då. (Hihi mamma och jag är shoppingfreak. ^^)
Det var lite kul för jag ville inte hänga med in på Rusta. Tänkte: Rusta liksom, hallå ärligt ??!!
Men när jag faktiskt kom in där så hittade jag massor saker vilket förvånade mig mycket. Dessutom var det ju as billigt ?
Så nu gillar jag faktiskt Rusta lite. Asså gud tycker fortfarande det låter lite kul. :'3
Detta köptes igår:

Handlotion/kräm , kalla det va ni vill den va underbar iaf. Rusta - typ 19 kr ? :'o


Bodylotion, helt underbar denna också. Rusta - även denna typ 19 kr ? :'o


Läppsak, Rusta - ? kr.


Ansiktsmask, Rusta - 12 kr. (Billigt !!!)


Halsband, Rusta - 49 kr.


Belive Inspire Dream ♥


Ett armband som matchade, Rusta - 39 kr.


Armband, Rusta - 39 kr.


En kruka är det väl men det ska jag inte använda den som, jätte söt iaf. Chili - 59 kr.


Han hade 2 ansiktsuttryck, detta var sötast. :')


Jag köpte en cupcakeskål i Stockholm men underdelen hade gått sönder så då fick han en hatt. :D

Jag köpte en tröja i Mjölby också men har inte tagit nån bild än. Kommer väl ikväll. :)
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: jessica ö

Haha, vääldigt billigt söt kruka ;), jag komenterade nu nöjd? :)<33

2010-04-10 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0