Stan igen ^^

Godkväll :')
Idag har jag haft utvecklingssamtal, lika duktig som alltid... Haha nej då men ändå joo, Sofia tycker jag är duktig. x'D
Sen iaf drog man till stan med Sanna typ. Och så drog vi & träffade Linnea sen upp till självaste stan.
Haha vi hade himla kul ! Vi träffade nån kille som hette typ Anton eller nåt ? Han var tråkig, han var så tyst. :(
Amen gud så var vi på Inter sport och Linnea hade köpt en colaburk, så skulle Sanna dricka. Och då säger Linnea:
Jag är tillsammans med en alban ! Sanna hade precis tagit en klunk så hon ba spotta ut allt på golvet, det var så kul så Linnea och jag höll på att kissa på oss. x'D Och så sa jag samma sak: Sanna spottar ut ännu mer.
Sen sprang upp till aa dit... (Vad heter det ? Minnesförlust)
Köpte iaf ett par coola solbrillor på Bikbok:

Dom här kan man verkligen spegla sig i.

Snygging or what ? *host* ^^

Kul dag iaf !

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: elsa

jag får bilder i huvet när sanna spottar ut all dricka:P

2010-04-15 @ 21:38:27
URL: http://elsass.devote.se
Postat av: liiiinneea

jag äälskar dom där brillorna! :'d ska noog köpa sånna fast i en annan färg om jag får (a)

2010-04-16 @ 19:21:30
URL: http://liiiinneajohansson.blogg.se/
Postat av: David Persson

Har du en till blogg också ;D får väl va lite snäll och kommentera den med :)<3

2010-04-18 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0