Baby, smile.


Bejbie jag kan se hur du gråter fast dina ögon e torra
Jag ber till gud och jag tackar han för han gör så du orkar
Och jag kan se hur själen din lider i tvivel försöker
Att upprätthålla det vi har och nå det livet du söker
Och varje morgon vaknar du med rädslan i magen
Den rädslan för att inte ha mig kvar i slutet av dagen
Så du ringer mig oavbrutet för du tycker min röst
Ger lite plåster på såren men inte mycket till tröst
När jag e stressad i telefonen helt ointresserad
Av vad du har att berätta och säger nog inte mera
Än att jag måste gå hinner inte har inte tid
Och ger dig inga tecken på att jag vill ha dig kvar i mitt liv
Men älskling lyssna nu och lita på mig
Har aldrig velat släppa dig sen första dagen jag såg dig
Och vi ska kämpa tillsammans för meningen
Du e mitt allt så snälla låt mig se dig le igen

Jag vill se dig le igen
Jag vill se dig le igen
För jag ser gråten i din själ
Som väntar på att brista ut
Men snälla låt mig se dig le bejbie
Ooh jag älskar dig så mycket
Ta min hand och lita på
Att det ordnar sig

Så jävla underbar låt. Så sorgsen. Det här är min gamla "jagärsåsjuktledsenpågrundavdendärjääävlakillen"-låt som jag plockar fram då och då.
Jag älskar den så mycket.

Danish ~ Le igen

Kommentarer
Postat av: elsa

snygging i bakrunden ;) <3333

2010-09-02 @ 15:34:07
URL: http://elsass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0