Göteborg :D

Idag kom jag hem från Västervik.
Gud va kul vi har haft det.
Sanna och jag har verkligen hur många minnen som helst... :*
Fast ni fattar inte hur deppig jag är just nu, jag saknar alla as mycket !
Emil (stockholmare), Filip(norrlänning), Loke, Linus, Jonas, Johan och nån mer (skåningar).
Och gissa vad?
Har ingen av deras nummer. :''''''(
Jag måste få tag på Emils nummer för då kan jag få Filips också. Får ta och ringa 118118 eller nåt....
Nej fy fan va ledsen jag vart nu....
HELVETE vad jag saknar alla !!!!!! :'(

Det vart inte så mycket bilder men aa...

Imorgon drar jag till Göteborg sen blir det Eskilscupen efter det.
Och så kanske jag inte får ha med mig datorn..... fan.... :(

Nu ska jag gå och fälla några tårar för att jag saknar er bästa killar. ♥
Fan va kul vi har haft det Sanna !

Puuss ♥


Kommentarer
Postat av: Encoore.blogg.se

hejhej, allt bra? :)

2010-08-03 @ 12:40:08
URL: http://encoore.blogg.se/
Postat av: saaaanna

helvete, bästa minnena gumman <3

2010-08-09 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0