Shiiiit ! :o

Detta är sjukt.
Jag ska få ett nytt rum
Ska välja möbler och massa.
Vi ska ha pool.
Huset kommer vara större än vårat hus vi har nu är.
VI SKA BYGGA NYTT HUS !
Idag fick jag veta att vi vann budgivningen på tomten i Vimanshäll/Ånestad.
OMG !
Dock måste vi ju få det här huset sålt (Borde ju inte va svårt men ja.).
Jag är glad men tycker det är lite sorgligt för jag älskar vårat hus... ♥
Men eftersom huset ligger så nära Ånestad ridskolan så kanske jag ska få en egen häst eller åtminstone bli skötare. :D
Saknar ridningen så mycket...
WHAT EVER KAN NI FATTA ATT VI KANSKE SKA FLYTTA ???
Fast asså vi ska ju bygga nytt hus så kommer ju inte kunna flytta dit förrän nästa höst. ;)

Älskade hus. ♥

Kommentarer
Postat av: saaannnana

:( <3

2010-08-31 @ 19:29:13
Postat av: wiilmah'

oomg , vi kommer fan bo brevid varann då, vi ska typ flytta t peter snart o han bor precis vi stallet :o <33

2010-08-31 @ 22:17:07
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0