THAILAND :'''''O

JAG SKA ÅKA TILL THAILAND PÅ JULAFTON ! 2 veckor !
Fan va lycklig jag är. :'D
Seriöst 2 veckor i underbara Thailand på hotellet Dewa Phuket som ligger vid Nai Yang Beach.
Det är ungefär en halvtimmes bussresa till Patong.
Vi ska bo i en trerumslägenhet som är 120 kvadratmeter stor, helt gryymt sjukt. :o
Om ni vet hur stort Sannas hus på bryggvägen var så var det 90 så då kan ni ju tänka er.
3 rum och 2 badrum. 8'''D
Juuuste det finns gratis trådlöst internet också. Gaaaash ! Hoppas jag fortfarande bloggar då. ;)
Jag dör så glad är jag.
Men nu ska det tydligen inte gå att ladda upp bilder som jag lånade på Fritidsresors hemsida. -.-

Därför får ni en "söt" bild på mig.

Natttiis ♥

Kommentarer
Postat av: wilmah'

hahah , patong (; du vet ju vad jag skrev om patong nät ja blogga där ? ;)

2010-08-29 @ 14:45:43
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0