"Careface ?" *Förvirrad domare* "Du kanske borde gå och vila lite?"

God eftermiddag guuuys :D
Jag måste börja med att säga: Jag ääälskar när ni kommenterar. Helt seriöst, så om ni vill göra mig glad: Kommentera nåt fiint eller nån fråga or something. Love u bitches. ♥

Idag gick jag upp tidigt. :(
Fotbollsmatch med 98;orna, samling vid kvart i tio.
Sååå inte värt det. Trodde först att det skulle bli en rolig match men det hela slutade med ett rejält damp på domaren, en knytnäve i ansiktet, en riktigt skön spark på knät och myycket, mycket sveett...
Resultat: 1-0 till dom. Skit kul att förlora...
Btw: DOMARÄÄÄÄÄCKEL !
När jag automatiskt fick damp när jag fick en knytnäve i ansiktet kommer han fram och bah:
Konversation by Emelie and kn*llad apa:
Han: Vad hände ?
Jag: Hon körde bak en knytnäve rakt i mitt face.
Han: Det såg det inte aalls ut som. Från mitt håll var det en regelrätt situation.
Jag: Careface ? (Hahaha as kul ansiktsuttryck fick han. x'D)
Jag: Är det okej att knytnäva mig i ansiktet bara för att jag kom i ryggen på henne ?
Han: Du kanske borde gå och vila lite.
Jag (räätt tyst men tror han hörde): Jääävla helvete. Idiot !!!
Han: *putta henne i ryggen för att få flickan framåt*
Jag ( myyyycket tyst): Dra åt helvete, jag kan gå själv ?
Haha inte roligt. Eller okej hans ansiktsuttryck, ojjojjojj hade till och med vart värt ett gult kort. x'''D
Men han vart nog så förvirrad över att jag kaxa så mycket att han inte hann tänka.
Sen när Tove typ vart tacklad (hoooockeytackling) rakt på axeln och hon flyger typ en meter & börjar gråta (***äckelunge som gjorde det där) så skiter han fullständigt i det.
Så jag ställer mig och skriker: DOOOOMARN KAN DU KOLLA ELLER ? HON ÄR JU SKADAD FÖR I HEL*ETE !
Då vänder hans sig om och ser fett rädd ut sen visslar han typ.
Så blablablabla.
Tove går av och domaren går fram till mig och bah:
Asså du får ursäkta, bollen gick till forwarden så jag såg inte den där tjejen som vart skadad...
CAREFACE !
Bollen var ju hos Tove när hon vart tacklad och flög iväg.
Dream on, du såg det lätt...
Sa inte det högt. ;)
Och helt seriöst, det var Tove som fick über ont och du ber om ursäkt till mig ?
Han kanske trodde att jag skulle slå honom. *Här kommer 97;an emeliebiffenhall och slår söööönder en domare.*
Varenda dag. :D
Nu räcker det med text....

Eskilscupen in my ♥

Hejjjhoppgummisn*pp ♥

Kommentarer
Postat av: liinneah'

HAHAHHAHHHAHHAAHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH omg :D <33

2010-08-14 @ 16:56:55
Postat av: wiilmah'

HAHAHA

sv; hah , domarn sa 3-2 iaf ;) <3

2010-08-14 @ 17:15:03
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-15 @ 02:22:52
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Carroh;**

haha omg stööörd dommare elr vaad x'D <3

2010-08-15 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0