Den här glädjen tar för stor plats... Men saknaden finns där ändå.

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte bloggat.
Men allt tar så mycket tid. Jag älskar det här landet och det är så mycket att uppleva.
Ska blogga mer men nu måste jag sova. Ska ut och sola tidigt imorgon. :D
Sen blir det pedikyr och manikyr inför nyårsafton.
Kommer nog bli underbart, ska firas med våra nya thailändska vänner.
Las, Ting och Beck. (Beck är en hund. Inte säker på hur namnet stavas men så uttalas det iaf.)
Älskar deras sätt att ta varje dag som den kommer.
Här lite utanför storstan är folk väldigt avslappnade. Skönt. ♥
Men jag saknar mina underbara. Tänker på er. ♥

Hoppas ni mår bra, ta väl hand om er i kylan. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0