Hotellrummet !

Tänkte visa bilder på våran "lägenhet", för jag antar vissa av er vill se. :)

Ingång och kök.


Vardagsrum och matbord. Köket ligger liksom i samma rum. ;)


Mammas och pappas sovrum. Egentligen skulle jag sovit där men dubbelsängen var rätt liten (Pappa tar mycket plats, haha !) i det andra sovrummet och trafiken passerar också utanför det.  Och eftersom jag inte är så känslig för ljud så fick det bli så. Bättre för mig. (a)


My parents room...


Mitt rum, love it !


Mitt badrum. (Det är två, awesome)


Fortfarande.


Fortfarande. ;')


Toooooaaaa. :'o

Det är riktigt synd att bilderna inte visar hur fint det verkligen är. ;/
Men iaf jag har alltså: Badkar, dusch, toa, två handfat(Nödvändigt, man vet ju aldrig när man kan få en liten Thailändare på besök. Haha nejdå jag skoja bara.), dubbelsäng, garderober, ac, tv, skrivbord... Shalala, ja ni fattar. Allt man behöver helt enkelt. Det är roligt att det bara är glassdörrar mellan badrummet och sovrummet. ;)
Såhär alltså:

Så om nån snygging vill duscha här så ligger jag gärna i sängen och kollar på. Nej Emelie inte va pervers. (a)

Vad tycker ni ? ♥

Kommentarer
Postat av: linneea

haha din perversa unge (a)

men jättefint har ni det juue :DD

2010-12-25 @ 17:41:52
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0