Känns som allt rasar...

Det känns som det var massor jag borde gjort innan jag åkte hit.
Liksom lite personliga saker...
Jag vill inte förklara men allt känns tungt. ;/
Asså jag går runt och tänker på hur mycket jag kommer sakna allt det här och våra nya vänner fast vi liksom åker om mer än en vecka. :o
Och är liksom ledsen redan nu.
Samtidigt som jag saknar min fina där hemma och är ledsen över det.
Fast samtidigt är jag typ lycklig ?
Vet inte hur det går ihop så jag har en rörig blandning av känslor inom mig just nu.. :s

Sweden... Thailand... Sweden... Thailand...

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: wilma

fyfan.. jag saknar alla från när vi var i thailand SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET. asso tjuter typ. fyfan....... ta vara på tiden med dom ska jag säga, och fota en massa! ♥♥♥

2010-12-30 @ 20:26:31
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0