Om du ler får du alltid ett leende tillbaka.

I Thailand är alla männsikor så tacksamma.
De lever inte på samma sätt som oss.
Dem har riktiga starka band i familjen och de håller ihop hela tiden.
Vi bor i Nai Yang, det är ett väldigt Thailändskt ställe.
Hit kommer alla Thailändare för att bada och ha picnik.
Så vi är absolut inte på nåt turistställe. Eller ja, allt är väl turistställen där det ligger hotell men ni förstår vad jag menar.
En sak jag älskar är att dem alltid ler, dem försöker typ alltid finna lyckan i allt.
När vi satt i bussen från flygplatsen var det en kille som ja, såg lite annorlunda ut. (Lite förvridet ansikte om ni förstår ;/)
Men han var så söt så jag log mot honom. Och när jag gjorde det såg man verkligen hur han sken upp och han log jätte stort & började vinka. Att en männsika kan bli så glad över ett leende var underbart. Jag gjorde en männsika glad. Det betydde så jävla mycket för mig. Höll på att börja gråta av glädje när jag såg hur glad han blev.
Ni kanske inte förstår men jag ber er: Ta vara på det lilla. Säg snälla saker. Ni kanske inte fattar hur bra vissa människor kan må av sånt och hur några ord eller ett leende kan göra en människas dag.
När man är här så förstår man sånt.
Jag har mött så många fina männsikor här, jag älskar att vara här.
Detta är vad jag kallar: Vänskapens och kärlekens land.
Sverige består av kalla, stressade och arga människor. Snälla skratta och le lite.

Det finns inte finare männsikor än Thailändare. ♥

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: linneea

så jävla rätt ;) thailändare så snälla :D

2010-12-26 @ 14:21:19
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0