Tomtenatta.

Asså egentligen var det ovärt men umgicks med underbara cheyer så det funkade. ♥
Bilder nu då:

Haha Elin så söt. :'D


Fikade på Espresso House , det var den bästa stunden på hela kvällen. ♥


Haha jag dör, du är så fin Wilma !


Me. Älskade att mitt hår var platt hela dagen. :D


Elin och jag. Du är för skön tjejen.


Jag älskar dig fina flicka. ♥




Haha sexig !


Jessicagiiiirl som tog nästan alla bilderna. Dock med min kamera. :D


Sugröret och jag. O.o'


Inget slår min cheyer. ♥
Tack för kvällen !
Älskar er.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: wwilma

haha, hur fan ser man ut? love u the most ♥

2010-12-05 @ 10:51:05
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/
Postat av: elin

haah :D tack själv ;)<3

2010-12-05 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0