2 i en ring inte bra.

Iaf inte 2 stycken i våran ålder. ;)
Amen nu ska ni få se 3 bilder som visar hur det går när man försöker sig på det.
Den första bilden var den ni såg i förra inlägget:

Jag fastklämd där under. Sanna som säger till mig: Luta dig bakåt ! Luta dig bakåt !


Och så körde vi i gång. Man kunde tydligen bara se våra fötter. Jag klamrade mig fast för att inte ramla bakåt och hade andnöd samtidigt, hahaha. Vi skulle nog ha lutat oss mer framåt...


Och som Sannas pappa hade trott ramlade vi i efter ungefär 10 sekunder. Men vi var glada ändå som ni ser. :D

Vi åkte faktiskt samtidigt förra året men yepp så kan det va. ;)
Prova inte detta hemma (Iaf inte om den ena väger typ 40 och den andra 100). Hahahahaha x'D

Pööösss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0