Bilder from Gryt :D

Nu äntligen tänker jag lägga ut lite bilder från Sannas land. :)

Sanna när vi handlade mat innan vi åkte till hennes farmor och farfar. :D


Fyfan första kvällen var vi hos hennes farmor och farfar & så gick vi ner och badade. Det var
14 grader.


Fett cool var jag i mina rosa kläder. ;D


Och efter maten drog vi ut och cyklade, då hittade vi dessa söta får.


Sen drog vi ner till nån brygga där det var as fint.


Hahahhahaha ! Jag var bara tvungen. Asså seriös. Sanna ba: Amen gud kolla !!


När vi väntade på att bli upphämtade för att åka till Sannas land.


Vi nördade spansk skitgubbe !


Såhär söt kan man vara när man solar. Ren vilja som gäller. Hahaha ;)


Sannas lilla kusin (det är väl kusin ?) Alva gillade varken mig eller Sanna. Började gråta när hon såg oss. x'D


Men gud va Malte va söt. Han pussade alla innan dom åkte. Aaawww. ♥ Här posar han snyggt !


Sanna brände sönder rumpan. Dock bara på ena sidan. x'D


Vi kollade många filmer. Både Sanna och jag började gråta till Titanic och Narnia 2.


Hahaha söt Sanna som skulle åka Wake board (stavas så väl?). :D


Jag fattar inte hur man vågar. ^^ Jag skulle typ dö om jag provade.


Gud vi skulle prova att åka 2.

Mer bilder sen !

Kraaamar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0