"Lånedator" typ ?

Nu sitter/ligger jag här och kollar runt lite på den här lånedatorn, ersättningsdatorn ?
Asså min LG-dator som jag haft sen 23 oktober 2008 har ju (som några av er vet) skärmen typ lossnat på, på ena sidan. Och den blir sjukt varm, jag har typ fått brännskador på benen nästan. ;S
Men förut åkte vi iaf till Elgiganten och lämnade in den. På måndag ska dom skicka iväg den till Försäkringsbolagskiten så ska dom kolla om vi ska få en ny (kanske kan lägga till lite pengar och få en Macbook) eller om dom kommer kunna laga den ( lycka till (y)).
Det kommer vi dock få reda på om typ 3-4 veckor, 3-4 VECKOR ??!!
Lånedatorn är iaf nån Toshiba, funkar helt okej ett tag iaf...
På måndag får jag mina gamla bilder på den här datorn och när jag får den nya så får jag dom på den. :)

This is my dream. När vi var på elgiganten så gick jag in och bara stog och stirrade på den hahaha. ;) :$

Kraaamar ♥

Kommentarer
Postat av: jessica ö

Men egentligen vad ska du med en Macbook t typ jobbdator ju ;o <3

2010-07-17 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0