Storebroder 8D

Tydligen ska Bobby hårdträna mig.
Därför gjorde jag en ny kategori: Hårdträning !
Jag frågade om han inte kunde hjälpa mig att gå ner lite i vikt när han ändå höll på och han ba: Det fixar vi. (Haha säkert nån som kommer flippa på det här inlägget och ba: EMELIE skärp dig, du behöver ju inte gå ner i vikt blablabla. Men grejen är den att jag vill vara nöjd med mig själv. Inte översmal eller nåt men typ kunna kolla mig i spegeln och tänka: Jag vill faktiskt se ut såhär.)
What ever !
Det här ska vi tydligen göra:
- Träna teknik.
- Träna kondition.
- Träna snabbhet.
(Det tycker jag faktiskt är gr8 (grotta, great) för ni fotbollsgirls, kommer ni ihåg Linghems matchen hahha ?)
- Juste, bara träna allmän fotboll !
Så imorgon blir det att träna vid 12 eller 13, alltså när Bobby vaknar. x'D
Då blir det att hoppa hopprep, typ springa i en sån här stege typ (nån som fattar ? ) och typ träna allmän snabbhet.
Sen ska vi väl ta kondition nån dag också. ^^' (Tydligen skulle då jag springa och Bobby cykla brevid x'''D)
Men en grej: Jag tänker inte sluta njuta av livet för det. Fortsätter med god mat, godis, glass och annat gott. Men såklart i lagom mängder. ;)
Omg var det nån som orkade läsa allt ? ^^'

* dregel * 8'D

Kraaamar ♥

Kommentarer
Postat av: saaanna

hahha, ja orkar (h)

hah, ja viker mej av garv, "jag springer och han cyklar" haha x'D<33333

2010-07-28 @ 19:14:57
URL: http://booysarestupid.devote.se
Postat av: Amanda

fin blogg :D<3

2010-08-09 @ 21:19:26
URL: http://amandaaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0