Dååååååålig uppdatering.

Jag vet att jag inte uppdaterat på jätte länge men har inte haft nåt Nortonsak (datorskyddgrej ni vet) så pappa sa att jag inte fick hålla på på internet efter som man så jävla lätt får virus. Men nu är det fixat så jag är tillbaka. :)
Onsdag: Avslutningslunch, trevligt. Stan med Sanna.
Torsdag: Avslutning ! Upp till Stockholm på kusins student.
Idag: Endast slappat ! Första sommarlovsdagen. :D
Men seriöst alla skriver typ: YEY SOMMAR ! eller WOOOHO SOMMARLOV OCH SOMMAR !!!
Men tycker ni verkligen det känns som sommar ? Och då kanske ni förstår att jag syftar på vädret... Fyfan.
Tråkigt asså.
Aja har bara gamla bilder just nu, ni får nya lite senare. ^^


Min dator kan tydligen inte hitta några bilder alls (????) så tar en som jag la ut i början av den här bloggen, hahaha. ;)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0