Hiss för Max, diss för Burger King. Helt naturell mot Mcdonalds. ^^'

Vi åkte tyvär till Ikano och när vi skulle äta var klockan typ 9 så vi fick åka till Max eftersom det är nära.
Även om vi inte kunde sitta ute var det ju gott. ;)

Diss: Burger King som slickar min rumpa.
Hiss: Max som är så gott.
Naturell inställning: Mcdonalds är okej, fast om jag får välja äter jag helst inte där. (Om jag inte är sugen på det så)
BURGER KING KAN GÅ OCH DÖ !!!! UUUUUUSSSSSCCCHHHHH !!!!! (Och jag bryr mig inte om ni tycker det är gott hahaha ;) )

Frisco ftw. (y)


Tjoooockis !


Cola light är såå emeliestyle. ;)


Och sen avslutades det men en glass som btw var väääldigt god.

Nu ska jag spela Sims 2, yeeeey. 8'D
Blir inga mer inlägg idag (förmodligen) men tycker det räcker har faktiskt lagt ut 7 inlägg med det här så.

Kiiiiisss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0