Min älskade tröja ♥

Idag fick jag hem tröjan.
Jag älskar den, asså bara för att det är en tröja som Charlie gjort typ hahahhaa.
Nämen den är fin men jag tror inte många fattar varför jag typ älskar den.
Hallå en vanlig t-shirt.
Jag fattar egentligen inte heller.
Charlie, charlie, charlie, charlie. Ofta han är fyller 20 i år. :O
Hihi sitter och spelar tvspel som en 15-åring. :'D

Kan erkänna att jag pussat på tröjan några gånger. x'D


You need to be able to love to love yourself.

Natthattkatt & puss på era rumpor ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrika

hej på dej!

undrar bara vart du köpte den där tröjan, för på de hemsidor jag har kollat har alla typ varit slut :O ?



hur kan man liksom inte älska Charlie? ;)

kram

2011-04-09 @ 20:54:03
URL: http://uglyetty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0