WOHO ! :D

Nu funkar äntligen bloggen igen.
Tack gode gud för det !
Idag har jag gjort rätt mycket faktiskt, haha.
- Gått ut med hundarna och gett dom mat.
- Duschat.
- Åkt in till stan.
- Fått inlägg i skorna *suck*.
- Fikat med pappa.
- Kollat runt lite i affärer.
- Gjort ett redigt fynd. (Ni ska få se sen)
Och nu sitter jag här då. ^^
Vid halv 7 ska jag med Sanna till Västervik, yeeeeey ! :'D
Kommer nog bli grymt kul tror jag.
Ska börja packa alla sakerna vi ska ha med oss nu och hoppas att Sanna kommer och hjälper mig snart. (a)

Ajuste, åt också jätte god vattenmelon till frukost. Dock bild sen i söndags !

Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: elsa

JIPPIE! :D

2010-06-15 @ 17:52:31
URL: http://elsass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0