Bra jobbat tjejer ! :'D

Idag vart det match då, vid 7.
Jag personligen tyckte det gick jätte bra. Eller asså för mig gick det jätte bra, vet inte hur andra känner.
Dock när jag skulle ut och köra första gången liksom så sprang jag as mycket & då fick jag sjukt ont i hjärtat. Inte bra alls men det gick över och resten av matchen kämpade jag på så mycket det gick. (Hoppas jag)
Aja btw JAG HATAR 10:AN I SKÄRBLACKA !!!
Hon var allmänt dum i huvudet. En av dom många sakerna hon gjorde var:
Hon hoppade på min ena fot på ett ben. Inte lite tung heller. Höll på att dö men körde vidare...

Det här är typ den enda bilden som kan relatera till matchen så jaa.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: mamma mu....

Jag gillar den tröjan!!!!

2010-05-21 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0