Elsa ;D

Nu sitter jag här hos Elsa i stan och kollar runt lite på datorn, vi skulle ut och fota men det vart så dåligt väder så då var det inte så kul ju. ;(
Iaf igår var det ju fotbollsträning sen gick vi hit, åt & duschade och sen kom Jossa, Signe, Mia och Bea. Så fikade vi lite med kladdkaka, jordgubbar och hallon. Mums ! :D
Bilder:

När vi väntade på bussen.


Älskade Converse.


Haha Elsas grymma snurra.


Så kan det va...


Ajuste när vi kom hit efter skolan tog vi lite glass.


Yummy. Fast muffinsbitarna var lite läskiga...


Elsas söta armband.


Jossas fina kladdkaks uppläggning. (xD)


Hihi min var lite fail. Btw gillar jag inte grädde... ^^


Elsa gömd bakom sin kamera.

Det var dom jag orkade lägga ut just nu....

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: josefine kånge

fint :D<3

2010-05-19 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0