Hemma nu...

Kom precis hem från match. Skriver om det sen. ;)

Idag var jag på stan med Sanna. Yeah vi solade, varför kan jag inte bli brun ? Fan.
Asså innan när vi gick upp mot solstället så knuffar jag till Sanna lite när några killar går förbi, tror inte hon ens nuddade dom, och så vänder sig ena killen om skriker nåt ohörbart som lät som: Emmme.
Jag ba wtf ? Så ser jag hur kan kastar sin cigg på hos. Vilken jääävla idiot ? ;o
Men aja sen köpte vi en såndär lång glass ni vet.. xD Typ gul och randigt grön och rosa ?
Psykade Anton lite & gick sedan och solade igen. Jag kan verkligen inte bli brun !!!! ;(
Fick lite "färg" i ansiktet dock...
Har inga bilder till det jag skrivit typ...


Därför tar vi lite bilder sen Elsa och jag var ute och fotade igår.

Jag var mycket häftig i hissen.


Löv.


Tågräls...

Ni får förmodligen mer bilder sen.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0