Idag blir det skolan !

Idag ska jag gå till skolan faktiskt, mår typ helt bra nu och det är ju bara en dag nu innan helgen så ja...
Igår vart det inget blogg därför att på dagen var jag ju hemma från skolan då och sen frågade mamma om jag ville hänga med till mormor & eftersom jag mådde bättre så gjorde jag det.
Vi fikade och jag vilade där lite...
Sen skulle dom ut och kolla på hennes enorma trädgård så jag hängde med & fotade då.
Vart lite fina bilder. ;)
Dom får ni se senare eller ikväll/eftermiddag...
Efter det åkte vi in till Mjölby och gick runt lite på ett litet köpcentrum, hihi.
Hahaha har köpt en ny avslutningsklänning som jag trivs mycket bättre i. ^^''
Iaf... Har lagt fram kläder tills idag, ska gå och klä på mig nu:

Hälften nya kläder, hälften gamla.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0