Köpa, shoppa, handla... What ever ;*

Idag/igår vart det stan med Jessica & Wilma. Haha fan va kul vi hade ! :D
Sorry Elsa men jag ska nog köpa sånadär svarta glasögon på Cubus...
Diggar dom hårt !
Iaf vi käkade glass på bosses & lite annat.
Köpte avslutningsklänning ! (a)
Mina underbara köp:

Bikiniöverdel, Gina Tricot - 99 kr. ♥


Ännu en bikiniöverdel, Gina Tricot - 79 kr. (Men Jessica hade nåt konstigt presentkort grej, jag orkar inte förklara, så jag behövde bara betala en tia. Tack !! ♥ )


Hellokittydiadem, Cubus - 39 kr. (tror jag)

Nyckelpigshårspännen, Cubus - 25 kr.


Hellokittyhårspännen, Cubus - 35 kr. (tror jag)


Prickiga hårspännen, Cubus - 35 kr.


Lilaglittrigt nagellack, Cubus - 17 kr. (REA)


Svartglittrigt nagellack, Cubus - 17 kr. (REA)


Avslutningsklänning, Bikbok - 149 kr. ♥ (Jag kommer se ut som en lite prinsessa xD)

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: jessica ö

Haha fett snygga saker. Varse för presentkortsgrejjen tack att du ville "slå ihop dig" :D <3

2010-05-08 @ 12:35:03
Postat av: elsa

neejj, fan, köp inte brillorna, tråkigt o ha likadana ju!!!!:D

2010-05-08 @ 21:10:01
URL: http://elsass.devote.se
Postat av: wiilma

my dress !

2010-05-09 @ 17:02:37
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0