Lite shopping idag ^^

Lite annan shopping idag vart det förutom mobilen.
Eftersom vi var vid Netonet tyckte mamma vi kunde gå in på Ö&B, hihi. ;)
Så det vart lite saker:

Doftljus, Ö&B - 5 kr.


Doftljus, Ö&B - 5 kr.


2 ansiktsmasker (använde ju en av dom förut), Ö&B - 10 kr.


9-pack med doftljus, Ö&B - 14,50 kr.


Samma som ovan.




Ansiktsskrubb, Ö&B - 25 kr.


Blyertspennor, Netonet - ?


Stiftpennor, Netonet - ? (Det var 4 pennor men jag hade redan tagit en för att rita med ^^)


Stift, Netonet - ?


Mobilväska, Netonet - 79 kr. (?) (Jag var tvungen att ta nån och den såg bäst ut så...)




Ritbok, Netonet - 49 kr. (?)

Yey vart lite roliga köp faktiskt. Längtar efter att sätta mig på mitt rum under täcket med typ Sims och tända lite härliga doftljus & lägga på en ansiktsmask. (a) Hur mysigt är inte det ?

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: wiilma

jg har samma skrubb :') och body skrubb oxå (a) ♥

2010-05-15 @ 22:23:20
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0