Måndagsshopping (a)

Idag har jag vart på stan med Sanna typ från 15:30 - 19:30. :'o
Jag köpte absolut ingenting... *host*
Bara 4 saker... (a)
Aja vi drog som sagt till Bosses, jätte gott ju. Glassdrogare !
Och så vart vi jagade av lite människor. Kolla www.booysarestupid.devote.se för jag orkar inte förklara. ^^
Bilder från dagen:

I väntan på bussen.

Vi träffade Elsa & Jessica på bussen.

Sanna tog melon & himmelsk pecan. Väldigt oväntat.

Citronsorbet & himmelsk pecan. ♥

Jag köpte:

Örhängen, Vila ~ 40 kr. :)

Rosa skosnören, Kalle P. sko (?) ~ 30 kr.

Visst vart mina skor fina ?

Sötaste spargrisen, Lagerhaus ~ 100 kr. ♥

Übergrym pandatröja, Gina Tricot ~ 100 kr.

PUSS & NATTI ♥

Kommentarer
Postat av: elin

aajag vet har kollat på den där spargrisen skit länge as söt!!<3

2010-05-07 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0