Miss it so much :(

Nu ligger jag och kollar igenom bilderna från Egypten. Herre gud vad jag saknar värmen !
Och hotellet. Och stranden. Och poolen. Och kocken som var så läskig på stranden. Men jag saknar iiinte sista dagen då jag brände sönder mig så jag inte kunde sova eller nånting ! :(
Tror inte vi kommer åka nånstans förrän möjligtvis i höst eller i vinter.
Men om vi åker i vinter åker vi väl till typ Thailand eller nåt ! Det vore ju väldigt naajs. 8'D

Jag på balkongen i Egypten. Dissa mitt sjukt efterblivna ansiktsuttryck. O.o'

PUSS & NATTI ♥

Kommentarer
Postat av: olliviia jonsson ^^

yääh ska te egupten i sommar ^^

2010-05-12 @ 21:19:45
URL: http://aandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0