Mobilen är sönder -.-'

Igår var jag med Sanna.
Vi typ solade, sen fick hon platta mitt hår... Jätte smart för sen tänkte vi ta lite fina bilder på nåra stora stenar som vi har vid våran strand. Dom är alltså ute i vattnet. Så jag hoppade från sten till sten för att komma längst ut... Och så hoppar jag för långt till den sista stenen & några sekunder stog jag och vinglade. Sen plaask, så ramlade jag i. Med mobilen ! Så nu är den paj... Så smsa inte. -.-
Iaf tog vi lite bilder sen ändå:

Mitt hår är rätt fint där faktiskt. (y)

Jaaaa det var kallt !

Cool bild ? Fortfarande kallt.


Jag frös :(


Haha Sanna ego. ;)

Fotograf: SannaPanna, www.booysarestupid.devote.se Redigering: Jag

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0