Ni borde hängas.

Ska stycka er och grilla er på min fina engångsgrill som jag köpte på Net&net för 14 kr.
Köttet ska vara genomstekt och fint.
När man skär genom erat kött ska inget rått kött synas.
Jag tuggar, hur äckligt det än är tuggar jag. Segt går det.
Snabbt springer jag till toaletten och spyr ut det.
Det smakar hur äckligt som helst & jag tvättar snabbt händerna.
Nu är ni iaf helt döda. Nerspolade i toaletten. Söndertuggade.
Era svin. Detta var det ni förtjänade.
Sakta ger jag mig på den sista med kniven i handen.
Känner hur den hugger.
Men faktiskt har jag inte rätt att döda krokodilerna när dom försöker döda mig ? :(  En tog mitt godis !!!!

HAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAH fråga inte vad jag skrev det var bara lite kul ! ;D


Rätt fin bild som jag tog idag.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: wiilma

netonet !

2010-05-24 @ 17:53:29
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0