Phish Food, Ben & Jerrys ♥

Innan vi åt igår så åkte pappa och jag & lämnade Bobby på fotbollsträning.
När vi hade lämnat honom så var pappa tvungen att tanka så då åkte vi till Sheel och såklart var jag tvungen att få glass, haha. Nej men han hade lovat att jag skulle få nån glass faktiskt. ;)
Så då köpte vi en halv liters burk med Ben & Jerrys ääälskade Phish Food ! Så underbart god.
Och nej jag åt inte upp burken själv ! Pappa och jag delade. (a)
Bildbomb ofc:

Übergod helt enkelt.





Guud så sugen jag blir igen ! :O


Sen tog pappa lite.


x'D


Grått hår wtf ?


Lite suddig bild men jaja !

Vilken är eran Ben & Jerrys favorit ? :)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: wiilma

Strawberry cheesecake 8'D

2010-05-12 @ 20:38:47
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0