Solen skiner = det är ju great ! :'D

Godmorgon sötnosar !
Idag vaknade jag vid 10 i 6 av solens härliga strålar sken in.
Så nu har jag bara legat ett tag och njutit lite av morgonen men tillslut bestämde jag mig ändå för att gå upp.
Har precis klätt på mig, ni får en dagens senare. ;)
Nu hade jag tänkt dra på mig strumpor & sedan gå ner och äta, jag är så himla hungrig !
Brukar aldrig vara så här hungrig, vet inte vad det är med mig. x'D
Igår till kombinerad frukost och lunch åt jag liksom en Billys pizza sen bara middag ändå vart jag inte hungrig.
Aja nog om det !

En trött liten Lady igår morse. Hon vart sjukt förvånad när jag tog kort på henne. ♥

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0