Days...

Tänkte berätta vad jag gjort dom här dagarna som jag inte bloggat ! :D
Fredag; Skulle åka till Robin, min bror sms:ar att han inte kan gå ut med hundarna så jag var tvungen att åka tillbaka igen. -.- Sen kom iaf Robin till mig, mys. :)
Lördag; Fotbollsträning sen duscha man där efter med lilla Sanna. Sen drog jag till Resecentrum och tog bussen till Robin. Kolla skräckfilm och myste. Grymt kul. :*
Söndag; Åkte till Norrrköping med Sanna och shoppade. Hittade lite fina saker som ni får se i eftermiddag om jag orkar fota. ;)
Måndag; Bara DÖTT. Skulle vart med Robin men han mådde inte bra sååå. :(

Fredag, Lördag och Söndag var iaf roliga.

Den här veckan:
Tisdag; Träna lite kanske...
Onsdag; Va med Robin. ♥
Torsdag; ?
Fredag; ?
Lördag; ?
Söndag; ?

Detta var mig igår. DÖD !

Puss ♥



Jag älskar dig...

Kommentarer
Postat av: liinnea :>

onsdag: fotbollsträning 8>

2010-11-16 @ 18:30:59
URL: http://liinneajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0