Slåss ? :o

Idag flippade jag ur på x antal personer. Men jag var sur.
Om jag är sur är det ingen mening att folk rör mig eller irriterar mig. Seriöst, det blir ju varken kul för mig eller er ?
Fast känner att folk är tröga.
Istället för att muntra upp mig (vissa personer gör, tack ♥) så ska alla stampa på mig som om jag var värd noll.
Är ni helt jävla fucked up eller ? Tänk innan ni gör nåt.
Iaf mot nån som redan är på dåligt humör.
Visst att jag kanske överdrev idag men ingen fattar ju ?
Kan ni fråga vad som hänt innan ni börjar mucka eller ?
Om jag nu vill berätta så gör jag det sen kan ni lämna mig ifred.
Och så skvallra om saker jag gör, hur kul kan det va ?
En grej till: HÅLL ALDRIG FAST MIG ! IDIOTJÄVEL !
Ja jag har känslor, en nyhet kanske men så är det.
Men killar kanske inte har känslor, va fan vet jag ?
Är inte kille och är glad för det, ni är ju helt efterblivna för fan. (Inte alla)
This is it.

Önskar jag hade en egen liten planet att bo på ibland. Tystnad är skönt. Ibland iaf.
(Bild tagen igår)

Kommentarer
Postat av: wwilma

go for it , finns ♥

2010-11-17 @ 21:50:21
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0