www.lifeofwilma.blogg.se

Igår fyllde som sagt Wilma år.
Min lilla söta Wilma blev 13 år. :')
Du betyder så mycket för mig och du är bara underbar.
Kan alltid lita på dig och du vet att du alltid kan lita på mig.
Vi har mer saker gemensamt än folk tror, vissa dåliga och vissa bra.
Allt som spelar nån roll är att vi håller ihop.
Känt varann sen dagis och jag tycker att vi ska sitta som 90-åringar och dricka kaffe & prata strunt också. :D
Vill inte förlora dig.
Vill inte att nåt ska hända dig.
Det ska va vi till slutet.
Graaattis igen ! :'D
Jag älskar dig. Forever W&E. ♥

Ville göra nåt personligt till Wilma så jag tog massa gamla och nya bilder på oss & satte in de i en ram.
Vart det inte lite gulligt ? :D


Älskar den här bilden på oss. ♥

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: wwilma

vet inte vad jag ska skriva .. typ . JAG ÄLSKAR DEJ ♥ ? håller med om allt, vi ska gå igenom allting tillsammans, dom här härligt pissiga tonåren & stötta varann, livet som 20-åringar o festa varje helg, (haha?♥), när vi blir 60 och börjar bli pensionärer och till sist, döden :o ♥ I LOVE U ♥♥♥

du vet att jag alltid finns, och du, är till 100% på din sida med det som händer nu ♥

2010-11-24 @ 19:57:42
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/
Postat av: ' linnea

sjukt söt present :)

2010-11-24 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0