Yey happyface :D

Imorgon får jag en ny dator. :D
Mamma och pappa har lämnat tillbaka lånedatorn och nu har jag även fått tillbaka min gamla trasiga dator.
Det är den jag nu bloggar från.
Iaf imorgon på eftermiddagen/kvällen får jag min nya dator.
Jag har inte sett den.
Det var mamma och pappa som valde den men jag ber för allt att den är bra.
Den kommer nog va nice, den är trots allt ROSA. 8'D
So happy !
Så går det inte att ladda upp några bilder. Not so happy.

Men så kommer jag på att fyller år om 3 dagar, happy again. :D
Så funkar det att ladda upp bilder igen, haaaaappy:

As gammal bild, har ju alla gamla bilder på den här datorn. :D

Kommentarer
Postat av: ...

du ser ju likadan ut som förut? då kan den inte vara gammal? (a)

2010-10-20 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0