Djävulens söner.

Jag har kommit på en grej: tydligen så ska jag behöva bli skit sur och arg varje dag.
Rikard du är förjävlig. Den äckligaste människan jag nånsin träffat faktiskt. En grej har jag gått runt och funderat på. Kommer någon vilja ha dig ? Tjej alltså. Kommer typ aldrig hända om du fortsätter såhär.
Bara att tänka på dig gör mig illamående.
Anledningen till att jag inte vill kliva ur sängen på morgonen är att jag blir tvungen att träffa dig.
Du och Johan förstör allt.

Skola snart då. Nej jag är inte bitter.
Hinner inte skriva mer än det är.
Längtar tills jag kommer hem igen...

Skulle vara bättre om nån av mongobarnen slog mig för då skulle jag bara kunna stå och slå eftersom det blir självförsvar.

Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: liinneaa '

fett bra text om rikard!

2010-09-29 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0