Clean

Hej hej heeeej :)
Sitter i sängen och är trött än tröttast. Men ändå trött på ett skönt sätt.
Har inte skrivit något innan idag för jag kände att det var bättre att ta vara på värmen och solen.
Dagen har sett ut såhär:
• Vaknade men orkade inte gå upp så jag låg kvar i någon timme.
• Gick upp och åt frukost/lunch.
• Bytte om till bikini och la mig ute i solen.
• Låg och solade i typ 3 timmar. Fastnade i min bok nämligen.
• Åt middag. Grillat! (y)
• Tog en mysig powerwalk med Sanna i kvällssolen. ♥
• Kom hem och gick ut med hundarna.
• Hoppade in i duschen.
Och nu sitter jag här. Ren och fin.
Blir något mer inlägg sen ska jag sova.



Vad hände med ögonen?


En ledsen bild bara för att det är tisdag och skola imorgon. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0