Birka Cruises..

Imorgon åker mor, far och jag själv upp till Stockholm för att sedan åka ut på havet.
Ska nämligen på en 22-timmarskryssning med Birka Paradise till Åland.
Härligt!
Dock kommer jag inte kunna blogga, kanske fixar lite inlägg som kommer upp under dagen imorgon ändå? Vi får se. :)
Ska fota en hel del i vilket fall så om inte annat kommer det bilder på lördagkväll.
Fartyget avgår 18.00 men bussen går från Resecentrum vid 11.50. Sedan kommer den tillbaka 15.45 så är nog hemma runt 7/8 ?



Tänk er med glastaket för eftersom det är vinter. Ska ligga där under solkanonerna och chilla, bada & grejer. :D
Hihi!

Och lite shopping har föräldrarna mina lovat mig. Hoppas verkligen det. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0