Förlåt men ändå inte.

Jag sa ju att jag skulle blogga igår.
Igår var det väl ? O.o
Men fyfan vad jag har mått illa, feber, ont i magen, hållt på att spy (fått upp spyan i munnen typ 10 gånger men inte haft energin att springa till toan så har svalt igen. UUUUSCH !!) och massa grejer.
Legat och tjutit hela natten och haft typ hallucinationer. Läskigt värre.
Mår fortfarande sämst men jag försöker så gott det går. :(
Lite tröst tack ?

Innan vi gav oss iväg till marknaden igår. Glad då, efter: skit.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

staackars dig , krya... saknar dig Puss ;* <3 haha söt bild ;)

2011-01-03 @ 16:41:05
Postat av: mihan

åh vad kul du måste ha det i värmen!:O

2011-01-07 @ 18:17:49
URL: http://mihanmadjids.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0