Helgen.

Ligger i sängen, kollar tv och tänkte skriva lite om vad som hänt i helgen.
I fredags vart det tjejkväll med Wilma, Jessica, Ella, Elin och Linnea!
Riktigt trevligt. Jessica var jätte söt när hon däckade i sängen. ;)
På lördagen vaknade man upp med alla, städade och sen åkte jag hem.
Somnade framför tv;n innan jag var tvungen att duscha, klä mig lite fint och åka till stan för att äta på resturang med mamma, pappa, farmor och pappas syrra. :D
Åt på Tapas, mums!
Sen åkte jag hem med bussen, träffade Jonathan och pratade massa med han. Stod ute ett tag, sen hängde han med ut med hundarna innan vi drog upp till mitt rum.
Satt och prata ett tag, typ inte gjort det på 5 månader?!
Vi är faktiskt kompisar igen, skönt. :)
Idag har jag bara städat, pluggat, kollat tv och pratat i telefon.
Seeeeeg dag...

Igår efter duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0