Min kropp, inte din.

Känns som jag borde göra något med mitt liv. Något extra, något som jag inte gör varje vecka. Men vad gör man egentligen när man vill göra något sånt när man är 13 år, bor i Linköping och egentligen bara vill gömma sin kropp för att man skämms så mycket? Jag äter jätte mycket onyttigt, får ångest, känner att jag verkligen måste träna mer men sedan skyller på något och fortsätter vräka i mig onyttigheter. Det är en ond cirkel.
Men jag orkar inte fortsätta såhär.. Orka inte med att känna blickarna i ryggen och orkar inte höra deras tankar: "hon är så jävla fet".
Jag är varken döv eller blind. Jag hör när ni viskar. Jag ser att ni stirrar. Jag ser att ni pekar.
Alla är så jävla fega. Det är bara att komma fram, se mig i ögonen och säga det till mig. Skulle begrava knytnäven i era ansikten och känna mig jävligt nöjd.
Så säg vad ni tycker och ta smällen eller håll käften och snacka inte så jävla mycket skit.
Jag vet att jag är tjock och det är ju just det, det är jag som är tjock. Inte du, bara jag (antagligen).
Det är fortfarande inte era problem era äckliga pundare.
Äckliga snorungar. Äckliga små fucktards.







Ge upp

Kommentarer
Postat av: Linnea

EMELIE! DU ÄR INTE TJOCK! Du är jättefiiiiin! :* <33

2011-05-07 @ 11:51:51
Postat av: elin

nej emelie du är INTE tjock o du är jätte fin ! skit i dom där snorungarna som snackar skit,dom har inget annat för sig vetu !! ;* <3

2011-05-07 @ 12:54:01
Postat av: WILMA

fuck 'em. seriously, har lust att trycka upp min bror i deras ass. JÄVLA IDIOTER. om dom tycker du verkligen är tjock måste dom ha dött i anorexia dagen efter eller nåt. AMEN SERIOUSLY, DU ÄR INTE TJOCK. DOM ÄR DUMMA I HUVUDET. ska vi klå upp dom? vi samlar ett gäng och gör't!

2011-05-07 @ 19:52:18
URL: http://lifeofwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0